
Revolúcia v konzumácii šampanského? Moët testuje systém zachovávajúci jeho chuť v načatej fľaši
Coravin Sparkling System bude tiež ekonomickým prínosom pre reštaurácie a bary, pretože eliminuje riziko odpadu
Coravin Sparkling System bude tiež ekonomickým prínosom pre reštaurácie a bary, pretože eliminuje riziko odpadu
Dve sezóny bez turistov s prísnymi obmedzeniami spôsobil zatvorenie jednej prevádzky. Napriek tomu nevykazujú straty. Dá sa to vôbec?
S povinnosťou kontrolovať, či je zákazník držiteľom potvrdenia o očkovaní nie sú stotožnení
Predaj nealko piva počas pandémie vo svete klesol. Výrobcovia chcú z neho spraviť bežný nealko nápoj a zvýšiť podiel jeho predaja
Napriek koronavírusu na Slovensku vznikajú nové gastro prevádzky. Viaceré siete expandujú spolu s rozhodovaním, ktorých zákazníkov vpustia
Situácia vo svete si podľa podpredsedu EK Schinasa vyžaduje jednotnú európsku migračnú politiku, aby sa neopakovali chyby z krízy 2015-16
Libušín na Pustevniach, ktorý navrhol Dušan Jurkovič, znamená pre Valachov to, čo pre Pražanov Národné divadlo
Sieť zážitkovej gastronómie Mondieu nechce prešlapovať na mieste, preto plánuje expandovať
Na poliach zhnilo tento rok 30 percent jahôd, pretože ich nemal kto pozbierať. Mladí, seniori, či nezamestnaní nemali o prácu záujem. Desivá realita
Volkswagen sa chce prezentovať ako firma, ktorej záleží na ochrane životného prostredia
U Malíkovcov majú asi tri tony haseného vápna na fasádu vo dvore. U Žofiakovcov ručne čistili vzácnu drevenú bránu
Ako spoznáte dokonale pripravené espresso na prvý pohľad? Prezradí ho lahodná crema na povrchu.
Víno, bublinky a leto patria k sebe. Šumivé vína sa tešia počas teplých večerov veľkej obľube.
Michaela Králiková musela hľadať pevný bod. Skončila s podnikaním, začala s novým, chodila na pohovory. Kreatívne sa prispôsobovala a napísala o tom všetkom knihu
Líder v gastro segmente už dlhodobo podniká kroky, ktoré vedú k ekologickejším riešeniam a podporuje myšlienku udržateľnosti. Po aktivitách spojených s triedením odpadu nielen v reštauráciách či nasadzovaním ekologickejších obalov, sa spoločnosť tentokrát zameriava na edukáciu a motivovanie ľudí k udržateľnejšiemu prístupu. Prostredníctvom kampane NAŠE PRETOŽE sa rozhodla hľadať dôvody, prečo by sme mali žiť v súlade s prírodou.
Pred pol storočím rybári ročne ulovili približne 150 ton úhorov, v súčasnosti je to iba desať ton