Prázdniny sú pre mestské hotely pokojnejším obdobím, lebo biznis klientely, ktorá ich navštevuje, je pomenej – ale o tomto hoteli to neplatí. Keď sme tu boli prvý prázdninový týždeň, bolo tu ešte rušno ako v úli. Renomovaná medzinárodná značka zaručujúca istú kvalitu služieb a servisu a výborná poloha v centre novej a neďaleko starej  Bratislavy majú na tom určite svoj podiel. Ale samozrejme bez služieb takej kvality ako očakávajú jeho hostia, by tak tomu nebolo.

Ubytovanie sme si rezervovali cez mail, keďže rezervácia cez centrálnu stránku siete sa nám zdala zdĺhavá. Na jej potvrdenie je potrebná kreditná karta. Rezervovali sme si jednu zo štandardných izieb, s výhľadom na priestor pred Euroveou a na nové SND. Bola funkčne zariadená, aby tu mal človek všetko, čo pri krátkodobom pobyte potrebuje poruke. Kvalitné postele, dobre fungujúci internet, vyhovujúce osvetlenie, kávový a čajový servis, aj žehličku a žehliacu dosku. Len klimatizácia vychladila na náš vkus izbu až príliš, hoci sme ju oceňovali, keďže vonku bolo 35... Bola evidentne múdrejšia ako my, lebo sa nám ju nedarilo nijako zregulovať, takže sme to nakoniec vyriešili otvorením okna...

Hotel už niekoľko rokov nemá klasickú reštauráciu, podáva snacky v lobby bare a koho chytí hlad a nemá chuť ísť doň, alebo do niektorej z okolitých reštaurácií, môže využiť room servis. V ponuke je niekoľko jedál a prinesú ich do izby bez príplatku.

Raňajky sa podávajú už od pol siedmej, ocenili sme na nich dobrú kávu a pekný výber chleba a pečiva. Hoci ide o mestský hotel, pri ktorých nie je wellness s bazénom zďaleka samozrejmosťou, bratislavský Sheraton tieto služby ponúka. Pre firemnú klientelu sú príjemným bonusom, pre individuálnu môžu byť tým jazýčkom na váhach, prečo sa rozhodnú pri pobyte v Bratislave práve pre tento hotel.

Zhrnutie:

Plus: Výborná poloha, štandard renomovanej medzinárodnej siete

Mínus: Je to samozrejme vec individuálneho nastavenia, ale pre nás boli priestory hotela vychladené až príliš