Pred rokom McLaren predviedol koncept ako by mohol tento model vyzerať. Terajšia sériová verzia má byť záverečnou piesňou pre model Senna. Automobilka vyrobí iba 75 kusov, ktoré sú už určite v tomto momente všetky rezervované so zloženou zálohou.

Senna GTR bude tiež súčasťou toho, čomu McLaren hovorí Ulitmate Series, po boku cestnej verzie modelu a modelu Speedtail. GTR zase odkazuje na modely s podobným zameraním z minulosti, napríklad F1 GTR a P1 GTR.

Motor špeciálu je tiež štvorlitrový osemvalec s prepĺňaním ako v cestnej verzii. Ale odstránením katalyzátora a zmenou programu v riadiacej jednotke sa konštruktérom podarilo nájsť ešte 18 kW (25 k). Z 588 kW (800 k) sa výkon dostal na 606 kW (825 k).

McLaren Senna GTR - prítlak je až o 25 percent vyšší Zdroj: McLaren

Na rozdiel od konceptu má sériová verzia vyústenie výfukov presne tam, kde ho má aj cestná verzia. Vyústenie na boku by zvýšilo hmotnosť a tiež by spomaľovalo výfukové plyny pri opúšťaní vozidla.

Hmotnosť okruhového špeciálu je len 1 188 kilogramov. To znamená 10 kilogramové zníženie oproti štandardnému modelu. Tiež sa týmto činom podarilo dostať pomer výkonu a hmotnosti na najlepšiu hodnotu, aká kedy v sériovom modeli McLarenu bola.

Senna GTR má o 25 percent väčší prítlak ako Senna. Tiež to znamená, že na dosiahnutie rovnakého prítlaku potrebuje o 15 percent nižšiu rýchlosť. Aj keď ide o špeciál na okruhy, tak si nechal klimatizáciu, čo piloti ocenia napríklad pri pretekoch v Spojených arabských emirátoch.

McLaren Senna GTR - obrovské krídlo nie je len ozdobou Zdroj: McLaren