Košice si turecký vlajkový dopravca vybral preto, že nemá záujem iba o východoslovenských cestujúcich a iba na lety do Istanbulu. V spádovej oblasti košického letiska je okrem východného a stredného Slovenska aj juhovýchodné Poľsko, severozápadné Maďarsko, severovýchodné Rumunsko a zakarpatská Ukrajina.
Títo cestujúci majú krátko po pristátí v Istanbule prípojné lety až na 115 miest nielen vo východnej Európe a na Blízkom východe, ale od San Franciska až po Singapur a do najdôležitejších bodov v Afrike. Podľa momentálnej ponuky chce spoločnosť doterajším prestupným letiskám v Prahe, Viedni či Varšave získavať cestujúcich cenami, aj keď nie každý deň.
Bratislavu si turecká spoločnosť nevybrala, pretože šesťkrát denne lieta pravidelné linky na dve istanbulské letiská a okrem toho v niektoré dni ešte do troch ďalších tureckých miest.
Pre mnohých je to prekvapenie, ale Turkish Airlines boli už päť razy po sebe v celosvetovej ankete renomovanej britskej agentúry Skytrax miliónmi cestujúcich označené za najlepšie aerolínie v Európe, aj pred váženými západoeurópskymi dopravcami.
Z Košíc v súčasnosti lieta päť spoločností celoročné pravidelné linky do desiatich miest a ďalšia sezónne letné linky do troch letovísk. Okrem toho dovolenkárske chartre smerujú do šestnástich prímorských miest. Riaditeľ Letiska Michael Tmej oznámil, že manažment neustále pracuje na nových destináciách a nových spoločnostiach.