Informáciu, že výrobca luxusnej značky Mercedes-Benz má záujem vložiť peniaze do platformy na predaj jazdených vozidiel, priniesol nemecký denník Handelsblatt. S odvolaním sa na nemenované zdroje denník uvádza, že Daimler sa usiluje o dvadsaťpercentný podiel a že dohoda by mohla byť oznámená budúci týždeň.
VW vytvoril Heycar so zámerom konkurovať už zavedeným firmám Mobile.de a Auto1 a výhľadovo sa stať jednotkou na nemeckom trhu s kvalitnými jazdenými vozidlami.
Podľa denníka platforma v súčasnosti ponúka zhruba 300-tisíc takýchto automobilov. Trh s jazdenými autami je v Nemecku takmer taký veľký ako trh s novými autami, dodáva Handelsblatt.
Vozidlá piatich hlavných značiek osobných automobilov koncernu Volkswagen - VW, Audi, Porsche, Škoda a Seat - tvoria asi 40 percent predaných jazdených áut na tomto najväčšom európskom automobilovom trhu.
Volkswagen v minulosti poprel tvrdenia niektorých analytikov, že obrat smerom k jazdeným autám súvisí s prepadom predaja dieselových automobilov.
Daimler tento rok očakáva pokles zisku, predovšetkým kvôli negatívnym dopadom obchodného sporu medzi Spojenými štátmi a Čínou. Firma do Číny vyváža autá Mercedes-Benz vyrábané v Spojených štátoch, ktorá po novom zaťažujú vyššie clá.