Podobne ako i30 N, aj Veloster N toho veľa odjazdil, v pípravných testovacích fázach, na Nürburgringu. Nemecký okruh je akýmsi porovnávacím miestom, na ktoré sa snažia výrobcovia naladiť športovejšie modely.
Nová generácia Velosteru si zachovala zvláštne rozloženie dverí, tak ako mala prvá generácia. Z ľavej strany je stále kupé s jednými dverami a na pravej má dvojicu dverí, kvôli ľahšiemu nastupovaniu na zadné sedadlá. Pravá strana získala zadné dvere aj kvôli tomu, aby cestujúci vystupovali na stranu, kde by mal byť chodník.
Rovnaký počet dverí má aj Veloster N. Na rozdiel od bežných verzií však pod kapotou nebude 1,6-litrový štvorvalec s turbom, ale dvojliter, presne ten, ktorý poháňa i30 N. Reálne to znamená výkon 202 kW (275 k) a krútiaci moment 353 Nm štandardne, pri zopnutí funkcie Overboost je to až 378 Nm.
Hyundai Veloster N 03 Zdroj: Hyundai
Aj v USA bude jedinou možnosťou prevodovky šesťstupňový manuál. Tak ako Civic Type-R má funkciu vyrovnania otáčok pre lepšie zaradenie stupňov. Hyundai tvrdí, že prevodovka má odolnejšie synchróny a lepšiu spojku. Elektronicky ovládaný samosvorný diferenciál je tiež štandardom, rovnako ako adaptívne tlmiče.
Už vizuálne sa Veloster N líši balíkom doplnkov špecifických práve pre túto verziu a tiež až devätnásťpalcovými diskami. Automobilka nezabudla ani na bledú modrú farbu, ktorú už predáva i30 N. Veloster N zatiaľ nie je naplánovaný pre žiadne iné trhy ako je USA a Kanada.
Hyundai Veloster N 05 Zdroj: Hyundai