S rovnakou vizážou ako má trojlitrová verzia pribudne slabší model. Bude mať radový štvorvalec s objemom dva litre. Rovnako ako pri väčšej motorizácii bude spojený s osemstupňovou automatickou prevodovkou, ktorú dodáva ZF.

Menší agregát disponuje výkonom 190 kW (258 k) a krútiacim momentom 400 Nm. Oproti trojlitru je to pokles o 60 kW (82 k) a 100 Nm. Aj napriek výkonovému deficitu je štvorvalcová Supra naozaj rýchlym autom. Na stovke je za 5,2 sekundy a maximum má obmedzené na 250 kilometrov za hodinu.

Výrazným rozdielom okrem výkonu a počtu valcov je vyváženie auta. Štvorvalcová Supra bude mať o sto kilogramov nižšiu hmotnosť. Tých sto kíl ubudlo vpredu a agregát je posunutý čo najviac vzad, takže dosahuje vyváženie 50:50. A to ešte zlepšuje jazdné vlastnosti.

Toyota Supra dvojiliter - na začiatok bude aj verzia Fuji Speedway Zdroj: Toyota

V základe bude mať slabšia Supra osemnásťpalcové zliatinové disky, 8,8-palcový displej infotainmentu, 4 reproduktory a sedadlá čalúnené alcantarou. S vyššou výbavou príde aj sada 12 reproduktorov JBL.

Na začiatok bude v ponuke aj verzia Fuji Speedway. Tá bude mať bielu metalízu, matné čierne kolesá a červené kryty spätných zrkadiel. Do interiéru sa dostanú karbónové obklady. Vznikne len 200 kusov. Informácie o cene budú známe až po autosalóne v Ženeve.

Toyota Supra dvojiliter - interiér je iný pre sériu Fuji Speedway Zdroj: Toyota