Základom vizuálnych zmien je preštylizovanie kompletne prednej časti. Veľké otvory v nárazníku majú za úlohu privádzať viac vzduchu k motoru a tým ho lepšie chladiť. Predný spojler má korene v motoristickom športe a môže byť buď s odtieňom hliníka, alebo lakovaný čiernou farbou.
Otvory v nárazníku nie sú len estetické, po facelifte má TT RS zlepšené chladenie. Chladiče sú umiestnené práve za maskou. V základnej výbave modelu budú LED predné svetlá. Ale za príplatok môžu byť maticové a dokonca OLED vzadu.
Na výber bude osem farieb karosérie, z ktorých budú pre TT RS špeciálne zelená Kyalami, oranžová Pulse a modrá Turbo.
Audi TT RS - rovnaké vylepšenia dostal aj roadster Zdroj: Audi
Tak kupé, ako aj roadster budú mať pod kapotou radový päťvalec s objemom 2,5 litra a prepĺňaním.V oboch prípadoch bude mať výkon 294 kW (400 k) a krútiaci moment 480 Nm. Motor je už deviatykrát za sebou Motorom roka vo svojej kategórii.
Audi TT RS zrýchli na stovku za 3,7 sekundy a maximum je obmedzené, štandardne, na 250 kilometrov za hodinu. Za príplatok je možné posunúť limit až na 280 kilometrov za hodinu. V základnej výbave TT RS bude sedemstupňová automatická prevodovka a tiež pohon všetkých kolies Quattro.
Auto stojí na 19, alebo 20-palcových zliatinových diskoch, za ktorými je vpredu brzdová sústava Brembo s ôsmimi piestikmi. V príplatkovej výbave tiež figuruje aj balík keramických bŕzd.
Audi TT RS - Virtual Cockpit nesmie chýbať Zdroj: Audi