Okrem samotného vylepšenia motora sa GTS ukáže aj s novými detailami karosérie. V prednej časti vizuálnu stránku doplnia čiernou farbou lakované detaily, čo vynikne najmä v prípade použitia inej ako čiernej farby karosérie. To isté sa udialo aj na zadnom nárazníku.

Bočné prahy tiež prešli modifikáciou. Štandardne je Macan GTS na dvadsaťpalcových zliatinových diskoch s označením RS Spyder. Inak zmien veľa nie je, ani v interiéri. Tam je hlavne čalúnenie alacantarou, ale iba stredných častí sedadiel. Oblkady sú z brúseného hliníka.

Najväčšia zmena sa teda udiala pod kapotou. Motor je síce stále 2,9-litrový motor V6 s dvomi turbami. Po modifikácii dosahuje výkon 280 kW (380 k), čo predstavuje nárast o 11 kW (15 k). Maximum krútiaceho momentu je 580 Nm.

Porsche Macan GTS - niektoré detaly sú čierne Zdroj: Porsche

Motor je spojený s osemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou PDK a poháňa všetky štyri kolesá. Na stokilometrovú rýchlosť sa Macan GTS dostane za 4,9 sekundy. Ale to nie je finálna hodnota. Porsche ponúka Sport Chrono balík, vďaka ktorému sa zrýchlenie na stovku skráti ešte o dve desatiny sekundy.

Maximálna rýchlosť je 260 kilometrov za hodinu. O zastavenie sa štandardne starajú oceľové brzdy. Za príplatok sú buď brzdy s povrchom Porsche Surface Coated Brakes, alebo priamo keramické brzdy. Konkurentmi Macanu GTS sú napríklad BMW X3 M40i a Mercedes-AMG GLC43.

Porsche Macan GTS - interiér využíva čiernu alcantaru Zdroj: Porsche