Vozidlá poháňa v strede umiestnený šesťvalec s protibežnými piestami, ktorý si vzal inšpiráciu z agregátov v súčasnej verzii 911. Atmosférický motor má piezo-elektrické vstrekovače a tiež vypínanie valcov. Výkon sa dostal na 309 kW (420 k) a je dostupný pri 7600 otáčkach za minútu.
Maximum otáčok je 8000, vtedy zasiahne obmedzovač. Zaujímavý je aj krútiaci moment. Celých 420 Nm je dostupných od 5000 do 6800 otáčok. Obe verzie modelu 718 s ním zvládnu stovku v priebehu 4,4 sekundy a maximum pri oboch je nad 300 kilometrami za hodinu.
Prekvapenie je, že oba modely majú štandardne manuálnu prevodovku. Kvôli emisným normám však oba disponujú dlhšími prevodmi. Oproti predchádzajúcej verzii GT4 tá nová nabrala takmer sto kilogramov hmotnosti, čím sa dostala nad 1,5 tony.
Porsche 718 Cayman GT4 - v Zelenom pekle skrátil čas o 10 sekúnd Zdroj: Porsche
Zvýšenú hmotnosť má na svedomí inštalácia filtra pevných častíc, či automatického systému start-stop. Ten vyžaduje väčšiu batériu a silnejší štartér. Podľa slov automobilky sa ale zvýšená hmotnosť neprejavila na ovládaní auta.
GT4 je oproti predchádzajúcej verzii na slávnom okruhu Nürburgring až o 10 sekúnd rýchlejšie. K tomu dopomáha zlepšená aerodynamika, ktorá vytvára až o 50 percent väčší prítlak. Oproti štvorvalcovým modelom sú šesťvalcové verzie o 30 milimetrov bližšie k zemi.
Cena 718 Spyder je 93 350 eur, Cayman GT4 bude v základe stáť 96 206 eur.
Porsche 718 Cayman GT4 - absencia rádia je štandardne Zdroj: Porsche