Ako alternatíva k dvojspojkovému automatu bude sedemstupňový manuál, ktorý má sedmičku umiestnenú v rozšírenej schéme H. To znamená, že sedmička je vedľa päťky. Rozdielom je, samozrejme, aj tretí pedál.
V základnej výbave bude stále automat aj pre verzie Carrera S a 4S, ktoré budú mať v ponuke aj manuál. Ten bude opcia bez príplatku. Ale bude zahrňovať aj balík Sport Chrono, ktorý prináša prepínanie režimov na volante, dynamické uloženia motora, či automatický medziplyn.
Špecialitou manuálnych 911 bude použitie mechanického samosvorného diferenciálu. Verzie s automatom majú elektronicky riadený diferenciál. Verzia s manuálom má dokonca aj Porsche Torque Vectoring. Celé to znamená, že to bude jedna z najlepších ponúk 911.
Porsche 911 Carrera S - manuál bude mať 7 stupňov Zdroj: Porsche
Okrem Carrery S a Carrery 4S zatiaľ Porsche neráta s možnosťou iného prijímateľa 911. Nedostane sa ani do úplne základnej verzie. Tak ako verzie s automatom bude mať aj manuálna alternatíva trojlitrový prepĺňaný šesťvalec dosahujúci 331 kW (450 k) a krútiaci moment 530 Nm.
Reálne je však 911 s manuálom pomalšia. Na stovke je síce za necelé 4 sekundy, ale oproti 3,6 sekundám s automatom je to o vlas horší výsledok. Viac informácií posunie Porsche keď sa bude blížiť začiatok predaja. Rozdiel medzi cenou PDK a manuálu teda nebude, akurát manuál bude mať lepšiu výbavu.
Porsche 911 Carrera S - bude trochu pomalší na stovku ako PDK Zdroj: Porsche