Označenie Turbo je trochu zavádzajúce, lebo už nepredstavuje to, čo kedysi. Kedysi označovalo Porsche modely, ktoré majú turbo. Teraz majú turbo všetky, takže toto je len výkonový stupeň.   V tomto prípade má však iný motor ako slabšia verzia.

Kým Macan S má trojliter so šiestimi valcami a turbom, Macan Turbo si vzalo motor z Panemery a Cayenne. Ten má objem 2,9 litra a dve turbá. Motor má výkon 324 kW (440 k) a krútiaci moment dosahuje hodnotu 550 Nm.

Ak je Macan Turbo vybavený balíkom Sport Chrono, tak dokáže vyštartovať na stovku za 4,3 sekundy. Maximum je až 270 kilometrov za hodinu. Motor spolupracuje so sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou a pohonom všetkých kolies Porsche Traction Management.

Porsche Macan Turbo - predný nárazník má väčšie otvory Zdroj: Porsche

Auto využíva Torque Vectoring, ak je zvolená položka v príplatkovej výbave a tiež môže mať   vzduchový podvozok, či keramické brzdy. Základom však bude, na rozdiel od slabších modelov, špeciálny povrch brzdových kotúčov. Porsche hovorí, že redukuje prach z bŕzd o 90 percent. Druhá výhoda je, že majú lepšiu reakciu a menej sa opoterbúvajú.

Aj dizajn je iný, predok je trochu agresívnejší s väčšími otvormi na nasávanie vzduchu. Aj dozadu sa dostal spojler nad okno. Základná výbava bude obsahovať 20-palcové zliatinové disky.

Porsche Macan Turbo - interiér sa príliš nemení Zdroj: Porsche