Vývoj verzie Clubsport MR prebiehal s prihliadnutím na pravidlá sérií SRO a GT4. Základom úpravy pre športové účely je použitie veľkého množstva karbónových dielov. Z karbónu sú napríklad predné a zadné nárazníky, kapota, dvere, veko kufra, či zadný spojler.
Zníženie hmotnosti je základnou myšlienkou celej prestavby a okrem karbónových prvkov si znižovanie vyžiadalo aj iné obete. Okná sú vyrobené z polykarbonátu, čo okrem zníženia hmotnosti znižuje aj ťažisko.
Porsche 718 Clubsport GT4 Clubsport MR - väčšina dielov je z karbónu Zdroj: Manthey Racing
Aby Cayman GT4 Clubsport MR spĺňal požiadavky série SRO, musí mať disky kolies BBS a tiež musí mať mriežky na nasávacích otvoroch. Úpravou prešli, prekvapivo, aj predné svetlá. Nie je to kvôli tomu, aby lepšie svietili, ale aby sa dali lacnejšie vymeniť, keďže LEDky z normálnych verzií sú značne drahé.
Interiér stratil všetky komfortné prvky a získal ochranný rám. Vnútro dverí je viac vytlmené, nie kvôli zvuku, ale kvôli väčšej ochrane v prípade bočného nárazu. Manthey Racing bude predávať diely potrebné na úpravu auta za 28-tisíc eur.
Porsche 718 Clubsport GT4 Clubsport MR - interiér má len jedno miesto Zdroj: Manthey Racing