Pri pohľade na výzor auta je jasné, že tu sa toho veľa neudialo. Ani samotný Opel nehovorí o zmene dizajnu. Ale hovorí o intenzívnej práci v aerodynamickom tuneli. Koeficient aerodynamického odporu vzduchu je pre kombi iba 0,25 a hatchback má 0,26.
Najväčšou zmenou tak budú použité agregáty. Niektoré už pochádzajú zo spolupráce s Peugeotom a Citroënom. Motory s objemom 1,2 a 1,4 litra pokrývajú výkonové spektrum od 81 kW (110 k) po 107 kW (145 k). Kombinované spotreby sú pritom na hodnotách 5,2 až 5,9 litra, ale už podľa WLTP.
Kým menší motor, trojvalec, je kombinovaný výlučne s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou, väčší agregát ponúkne možnosť využiť aj automatickú prevodovku.
Opel Astra - s modernizáciou prichádza aj kombi Zdroj: Opel
Aj naftový motor je nový. Má objem 1,5 litra a dva výkonové stupne. Základný dosahuje 77 kW (105 k) a nad ním je verzia s 90 kW (122 k). Rovnako základom bude kombinácia so šesťstupňovým manuálom, ale za príplatok bude deväťstupňový automat. Prevodovka s toľkými stupňami bude v Opli prvýkrát.
Opel vyhlásil, že znížil emisie naftových motorov až o 17 percent. Dosiahol to použitím pasívnych oxidačných katalyzátorov, vstrekovania AdBlue, či filtrom pevných častíc.
Iných zmien nie je mnoho. Trochu inak majú prvky rozložené predné svetlá, vylepšeniami prešla cúvacia kamera a pred vodičom môže byť, miesto ručičkových prístrojov, digitálny panel. Zmeny sa týkajú ako hatcbhacku, tak kombi, čo už je jasné podľa prác v aerodynamickom tuneli.
Opel Astra - interiér tiež nemá zmenený dizajn Zdroj: Opel