Automobilka tvrdí, že nový model 720S je ľahší a rýchlejší ako 650S. A tiež má byť aerodynamicky prepracovanejší. Zmizli veľké otvory na privádzanie vzduchu k motoru na bokoch karosérie. Vzduch teraz obteká okolo A-stĺpika do tenkých otvorov po stranách motora. Riešenie o 15 percent zlepšuje chladenie motora a zároveň zvyšuje prítlak.
McLaren 720S využíva aj aerodynamickú brzdu vo forme aktívneho zadného krídla. Okrem brzdenia má nastavenie prispôsobené ovládateľnosti, ďalšie je optimalizované na maximálnu rýchlosť. Monokok Monocage II zase poskytuje príkladnú tuhosť a nízku hmotnosť.
Vnútro nemá nič naviac. Všetko je veľmi minimalistické. Displej pred vodičom sa dá dokonca sklopiť a miesto veľkého displeja bude pred vodičom len malý, ktorému dominuje otáčkomer. Zlepší sa tak výhľad z kabíny, čo sa dá využiť najmä na okruhoch.
Auto s hmotnosťou necelých 1400 kilogramov má nový motor V8 s objemom 4 litre. Vychádza samozrejme z predchádzajúceho 3,8-litrového osemvalca. Tiež má prepĺňanie dvoma turbami. Má ľahšie piesty a motor dosahuje až 8200 otáčok za minútu.
McLaren 720S - displej sa sklápa Zdroj: McLaren
Výkon agregátu je 530 kW (720 k). Krútiaci moment je nemenej zaujímavých 770 Nm. Rýchlostné maximum sa ustálilo na 340 kilometroch za hodinu a prvá stovka je na tachometri za 2,9 sekundy.