Nový model má elegantné tvary a skôr pripomína model 365 Daytona ako práve Superfast. Určité inšpirácie môžu pochádzať aj z modelov 250 Berlinetta Lusso a 250 GT. Vpredu žiari úzka maska chladiča, na ktorú nadväzujú rovnako úzke svetlomety.
Nízky začiatok karosérie prechádza cez dlhú kapotu, pod ktorou je pohonná jednotka. Priestor pre pasažierov zase disponuje elegantným oblúkom s pomalým klesaním. Veľmi zaujímavým prvkom sú zadné svetlá s oválnym tvarom. Rovnako štyri sú koncovky výfuku v dufúzore.
V interiéri sa Ferrari inšpirovalo u McLarenu a väčšinu prvkov stredovej konzoly ovláda displej pred centrálnou časťou, kde sa nachádza ovládanie prevodovky. Pred vodičom už nie je žiadny analógový ukazovateľ všetko zobrazuje digitálny panel.
Ferrari Roma - zadné svetlá sú iné ako na doterajších modeloch Zdroj: Ferrari
Pod naozaj dlhou prednou kapotou sa neskrýva veľký dvanásťvalec. Je pod ňou osemvalec s objemom 3,9 litra. Dostal doping v podobe dvoch túrb a produkuje 456 kW (620 k). Maximum výkonu prichádza pri 7 500 otáčkach za minútu. Krútiaci moment turbomotora je až 760 Nm.
Osemvalec je spojený s automatickou osemstupňovou prevodovkou s dvomi spojkami. Ferrari oznámilo, že stokilometrovú rýchlosť dosiahne nové kupé za 3,4 sekundy, dve stovky za 9,3 sekundy a pokračuje až k hodnote 320 kilometrov za hodinu.
Ferrari Roma - interiér združuje ovládanie do displeja Zdroj: Ferrari