Od Chironu ho odlišuje asi všetko, najviac je však rozdiely vidieť v prednej časti, kde je stred masky chladiča vysunutý a svetlá nie sú v jednej línii.
Práve svetlá sú novým poznávacím znakom modelu Divo. LED pás na denné svietenie je potiahnutý až k výduchom nad kolesami, ktoré pripomínajú TVR Sagaris.
Vzadu je, očakávateľne, obrovské krídlo. To generuje väčší prítlak. Oproti Chironu je to o 89 kilogramov viac. Celkovo je však auto ľahšie. Z takmer dvoch ton sa podarilo Bugatti zhodiť 34 kilogramov. To znamená, že aktuálne váži 1 941 kilogramov.
Divo dokáže zvládnuť bočné preťaženie 1,6G. To je len o 0,1G viac ako dokáže Chiron, ale reálne sa to pretaví do času, na okruhu Nardo, kratšieho o 8 sekúnd. Maximálna rýchlosť je obmedzená na 380 kilometrov za hodinu, čo je o 40 kilometrov za hodinu menej ako môže dosiahnuť Chiron.
Bugatti Divo - 16 valcov a 4 koncovky výfuku Zdroj: Bugatti
Nižšia maximálna rýchlosť je daná inou aerodynamikou a väčším prítlakom. Avšak zrýchlenie sa zlepšilo o 0,1 sekundy. Na stovke je tak Divo za 2,4 sekundy.
Záujemcovia o Bugatti Divo museli za kus zaplatiť 5 miliónov eur. Minulý čas je správny, lebo Bugatti sa podarilo okamžite vypredať celú sériu obmedzenú na 40 kusov. Najbližšie tak bude v ponuke výrazne drahšie od niekoho, kto sa ho po chvíli bude chcieť zbaviť.
Bugatti Divo - interiér až toľko zmien nezaznamenal Zdroj: Bugatti