Na vizáži najviac zmenili nové tvary 17 a 18-palcových zliatinových diskov. LED svetlá zase budú mať čierne pozadie. V interiéri sa toho zmenilo o niečo viac ako zvonka. Úplne nový je informačno-zábavný systém, ktorý nutne potreboval vylepšenie. Na osempalcovom displeji dokáže zobraziť aj Apple CarPlay.

Integrácia mobilu však ide ešte ďalej, Nissan ponúkne aj prepojenú aplikáciu. Cez ňu je možné skontrolovať zamknutie, stav paliva v nádrži, či dokonca odomknúť a zamknúť. Lokalizácia zaparkovaného auta bude možná tiež.

Výrazným posunom vpred je nová prevodovka. Má trochu dlhšie jednotlivé prevody, ale omnoho kratšie dráhy. To bola, v pôvodnom stave, veľmi kritizovaná vec. Najmä zaradenie spiatočky znamenalo pohyb rukou takmer 30 centimetrov.

Nissan Navara - nový systém podporuje aj Apple CarPlay Zdroj: Nissan

Základný motor s výkonom 120 kW (163 k) teraz ponúkne vyrovnanejší priebeh krútiaceho momentu. Úpravy agregátov umožnili dostať ich do emisnej normy Euro 6d-temp. Niektoré z verzií budú mať na zadnej náprave systém Multi-link.

Udržiavanie prívesu v línii Trailer Sway Assist bude štandardom pre všetky kusy. A nové brzdy zase zabezpečujú, že auto zastaví skôr a zníži sa sila potrebná na brzdenie. Inovovaná verzia sa už potichu dostala do predaja.

Nissan Navara - prevodovka má kratšie dráhy Zdroj: Nissan