Nová verzia Mustangu bude najkontroverznejšia zo všetkých doteraz predstavených. Nezvyklá karoséria a ešte menej charakteristický pohon vyvolajú veľkú diskusnú rozšírenosť. Na pohľad je jasné, že nový model reálne niečo s Mustangom spoločné má.

Predná časť naozaj pripomína známe športové auto. A vzadu sa tiež niektoré detaily dajú nájsť, ktoré hovoria o príbuznosti. Reálne bude tým autom, ktoré ešte viac rozšíri počty Mustangov na cestách a zároveň dovolí existenciu Mustangu s päťlitrovým osemvalcom, keďže zníži priemerné emisie.

V ponuke bude niekoľko verzií. Najvýkonnejšia bude označená ako Mustang Mach-E GT. Výkon bude mať 342 kW (465 k) a krútiaci moment 830 Nm. Na stovku sa vďaka pohonu všetkých kolies dostane za menej ako 5 sekúnd, ale dojazd ponúkne len na úrovni 400 kilometrov. Verzia GT bude vybavená väčším batériovým blokom, ktorý bude mať 98,8 kWh.

Ford Mustang Mach-E - patrí skôr medzi SUV kupé Zdroj: Ford

Pre niektoré verzie bude na výber aj menšia batéria s kapacitou iba 75,7 kWh, ktorá môže byť spojená s pohonom výlučne zadnej nápravy. Omnoho žiadanejšia bude alternatíva s najdlhším možným dojazdom, ktorý sa má pohybovať na hranici 600 kilometrov. Bude mať, samozrejme, batériu s väčšou kapacitou a na pohon použije elektromotor s výkonom 248 kW (337 k) a krútiacim momentom 565 Nm. Verzia s najväčším dojazdom bude mať pohon iba zadnej nápravy.

Prekvapením Mustangu Mach-E je priestrannosť kabíny a tiež dva batožinové priestory. Jeden má objem 100 litrov, to je ten predný. Druhý s objemom 402 litrov je v zadnej časti elektromobilu. Samotný interiér je odlišný od ostatných Mustangov a skôr sa snaží veľkým displejom evokovať niektorých konkurentov.

Ford Mustang Mach-E - veľký displej má systém SYNC3 Zdroj: Ford