V porovnaní s cestnou verziou získalo GTR viacero vážnejších modifikácií. Pre súťažnú verziu konštruktéri upravili systém pohonu a kombinácia spaľovacieho motora V8 s objemom 3,8 litra dopovaného dvoma turbami a elektromotora získala potenciál naviac.
Zo štandardného výkonu 674 kW (916 k) sa GTR posunulo na Veyronovskú hodnotu 736 kW (1000 k). Zvýšenie výkonu by však pre auto na súťaže nestačilo. Aerodynamiku sa podarilo zlepšiť novým predným nárazníkom so spodným spojlerom.
Nasávacie otvory tiež prešli ďalšou optimalizáciou a pribudol jeden na streche. Zníženie na pretekovú hodnotu pritlačilo auto bližšie k zemi. Zaujímavé sú prahy s krídlami, ktoré privádzajú viac vzduchu ku chladiču. Vzadu konštruktéri nezabudli na dvojdielne krídlo s možnosťou hydraulického zníženia odporu vzduchu (DRS) zmenou polohy krídla.
McLaren P1 GTR stojí na diskoch s priemerom 19 palcov a centrálnou maticou na rýchlejšiu výmenu počas zastavenia v boxoch. Do výroby sa GTR dostane už budúci rok, hneď potom ako McLaren vyrobí posledný kus P1. Každý kus bude stáť 1,98 milióna britských libier, čo je v prepočte približne 2,5 milióna eur.
McLaren P1 GTR - P1 pôsobí masívnejšie Zdroj: McLaren
Celkový počet kusov zatiaľ výrobca nezverejnil, ale ponúkne ich exkluzívne majiteľom cestného P1, ktorí dostanú špeciálny tréning a prístup na akcie organizované automobilkou.