Ako inšpirácia pre sériu prišli modely F1 GTR používané na preteky. Už samotný exteriér je tvarmi odlišný od pôvodného modelu. Niektoré prvky ne možné vidieť tiež na súťažnom 570S GT4. Na rozdiel od neho sú kusy zo série bez obmedzení použiteľné aj na bežných cestách.

Vpredu sú úplne iné boky nárazníka a kapota práve zo športového náčinia. Na streche pribudol nasávací element a vzadu je neprehliadnuteľné veľké krídlo. Krídlo nie je len na efekt, ale dokáže vyvinúť na zadnú nápravu prítlak až 220 kilogramov.

Rozdiel v zvuku prináša titánový výfuk, ale motor V8 s objemom 3,8 litra zostal nezmenený. Zovňajšok ešte zatraktívňujú časti z nelakovaného karbónu. To isté platí aj pre interiér. A kde nie je karbón, tak tam našla uplatnenie alcantara.

MSO X 570S 07 Zdroj: McLaren

Na zníženie hmotnosti zmizla časť stredového panelu. Našťastie zostali niektoré prvky ako parkovacie senzory, kamera a klimatizácia. Na trati sa budú hodiť šesťbodové bezpečnostné pásy. Ale nie je nutné ich využívať, lebo stále v aute zostávajú aj tradičné trojbodové pásy.

Všetkých 10 kusov sa dílerovi v kalifornskom Newport Beach podarilo predať a na odovzdávanie pripravil menšiu oslavu. Tá prebehla v Las Vegas v Nevade.

MSO X 570S 10 Zdroj: McLaren