McLaren 540C sa dizajnom hlási práve k výkonnejšiemu modelu 570S. Tvarovo sú skoro totožné a rozdiel je iba v jemne upravených aerodynamických detailoch. Pre model sú špecifické aj zliatinové disky s priemerom 19 palcov vpredu a 20 vzadu.
Vnútro však predstavuje štandardný biznis. Kožené sedadlá a rovnako čalúnené dverové výplne a prístrojová doska nevykazujú známky základného modelu. Tiež ovládanie informačno-zábavného systému prostredníctvom sedempalcového dotykového displeja zostalo zachované.
V strede tróni, pre značku, tradičný agregát. V8 s objemom 3,8 litra má tiež dve turbá. Lenže oproti 570S má výkon znížený na 397 kW (540 k), ako napovedá označenie. Na pohon využíva spojenie so sedemstupňovou automatickou prevodovkou.
Stovka je v podaní osemčlenného orchestra so siedmimi nástrojmi záležitosťou 3,5 sekundy. Rýchlosť 200 km/h sa z nuly dostaví za 10,5 sekundy. Maximum výrobca udáva na hranici dvesto míľ za hodinu, čiže 320 km/h.
McLaren 540C - tvary sú podobné 570S Zdroj: McLaren
Spotreba superšportu v kombinovanom cykle je v tabuľkách s hodnotou 11,3 litra na sto kilometrov. Pritom každý kilometer z výfukov vyletí 258 gramov CO2. Najdôležitejším údajom je však cena. McLaren 540C sa bude predávať za približne 155 tisíc eur, čo je porovnateľné s Porsche 911 Turbo, s ktorým má podobný aj výkon.