Aktuálne najvýkonnejším motorom v ponuke Šestky celkovo je 2,5-litrový Skyactiv G. Je dostupný so šesťstupňovým automatom a má výkon 141 kW (192 k) pri 5 700 otáčkach za minútu. Krútiaci moment je 256 Nm pri 3 250 otáčkach.
Nový motor je tiež z rodiny agregátov Skyactiv G. Vlastne je to prepĺňaná, doteraz najvýkonnejšia, pohonná jednotka. Objem 2,5 litra ostáva, ale turbo pridáva výkon. Po doplnení prepĺňania sa dostal na 184 kW (250 k) a krútiaci moment zaznamenal ešte väčší nárast, až na 420 Nm.
Motor využíva to, čo automobilka označuje ako Dynamic Pressure Turbo. V nízkych otáčkach má otvorený malý vstupný otvor, ktorý turbo roztočí rýchlejšie a pre vyššie otáčky sa otvára väčší otvor. Malo by to zaručiť kontinuálny ťah.
Mazda 6 03 Zdroj: Mazda
V nízkych rýchlostiach zase dokáže motor vypnúť dva valce. O spotrebových hodnotách však automobilka nič bližšie neprezradila. Motor je zďaleka tou najvýznamnejšou zmenou. Vizuálne sa niekoľkých vylepšených detailov dočkal interiér, kde vidno najmä modernizovaný volant. Ale potom udrie do očí úplná jednoduchosť línií s minimalizáciou počtu a plochy ovládacích prvkov.
Zvonka prichádzajú nové disky s priemerom 18 a 19 palcov a na niektorých trhoch štandardné LED predné svetlá. Je veľký potenciál, že sa modernizovaná Mazda 6 dostane aj do Európy, dokonca aj s novým motorom.
Mazda 6 08 Zdroj: Mazda