Nový mastodont si okrem Escallade bude musieť poradiť aj s o niečo menším protipólom z Európy, Mercedesom triedy GL, či s Audi Q7. A to má ešte pred sebou záplavu domácich produktov v triede.
Nový Navigator sa najmä vzhľadom prednej časti prispôsobil posledným modelom značky. Maska chladiča získala rozdelené krídla smerujúce od stredu auta ku xenónovým svetlám s LED denným systémom.
Auto vyzerá skoro ako predtým, len kolesá majú v základnej výbave priemer 20 palcov, namiesto predchádzajúcich 18. Nové detaily sa dajú nájsť aj v zadnej časti, kde červený pás vizuálne prepojil svetlá.
Vo vnútri sa konštruktéri pohrali s implementáciou systému MyLincoln Touch do osempalcového displeja. Podobnosť názvu so systémom od Fordu nie je náhodná,keďže Lincoln stále patrí do koncernu automobilky s modrým oválom v znaku.
Najzásadnejšia zmena je však schovaná pod prednou kapotou. Starší motor V8 s objemom 5,4 litra a atmosférickým plnením nahradí moderný prepĺňaný EcoBoost V6 s 3,5 litrami objemu. Dve turbá mu umožňujú dosiahnuť výkon 276 kW (370 k) a krútiaci moment 582 Nm. Motor spolupracuje so šesťstupňovou automatickou prevodovkou.
Lincoln Navigator - tvar krídel sa dostal aj do vnútra
Keďže je sever Ameriky v prvom rade o efekte auta samotného majú základné verzie pohon zadnej nápravy. Pohon všetkých kolies Control Trac Four-Wheel-Drive je za príplatok. Výroba sa začne už v lete a prvé kusy, ako modelový rok 2015 sa ku zákazníkom dostanú na jeseň 2014.
Foto - Lincoln