Najväčšou zmenou oproti kupé je samozrejme strecha. Tá je látková a dokáže sa zložiť v priebehu 17 sekúnd. Akciu je možné vykonať až do rýchlosti 50 kilometrov za hodinu. V prípade náhleho dažďa tak netreba zastavovať úplne. Ale zároveň tvar auta zabezpečí, že od nejakej rýchlosti sa dážď do interiéru nedostane.
Huracan Evo Spyder bude vážiť viac ako kupé. Je to kvôli samotnému mechanizmu strechy, ale aj kvôli spevneniam karosérie. Kým kupé má 1 422 kilogramov pohotovostnú hmotnosť, otvorená verzia má až 1 542 kilogramov.
Lamborghini uvádza, že nový Huracan Evo Spyder disponuje päťkrát takým prítlakom ako predchádzajúci Huracan. Aerodynamické úpravy zahŕňajú nový predný spojler a vyššie vyvedené výfuky. Výfuky pomáhajú pri lepšom prevedení spodnej časti vozidla.
Lamborghini Huracan Evo Spyder - maximálnu rýchlosť zdieľa so zavretou verziou Zdroj: Lamborghini
Pohon zabezpečuje atmosférický desaťvalec s objemom 5,2 litra. Ten prináša 471 kW (640 k) a krútiaci moment vrcholí hodnotou 600 Nm. Roadsteru s pohonom všetkých kolies tak zabezpečuje, že dosiahne čas zrýchlenia na stokilometrovú rýchlosť len 3,1 sekundy. Kupé stačí o 0,2 sekundy menej.
Maximum je pri oboch karosériách rovnaké, obe vyvinú 325 kilometrov za hodinu. Zásluhu na zrýchlení má aj automatická prevodovka so siedmimi stupňami a dvomi spojkami. Taliani uvádzajú, že na dvojstovke je Huracan Evo Spyder za 9,3 sekundy, čiže skôr ako veľa áut na stovke.
Lamborghini Huracan Evo Spyder - interiér pochádza z kupé Zdroj: Lamborghini