Letmý pohľad nemusí prezrádať čo všetko sa udialo. Retuše nárazníkov si nemusí všimnúť každý. Avšak okrem nárazníka sa vpredu zmenila aj maska chladiča.V ponuke pribudla aj nová červená farba Vintage a tiež disky kolies s priemerom 20 palcov. Nové disky dostane verzia Initiale Paris a budú predvádzať tvary pripomínajúce Eiffelovu vežu.

Najdôležitejšou zmenou vpredu je použitie svetiel LED Matrix Vision. Samotné tvarovanie vnútorných elementov a denné svietenie v tvare písmena C sú novinkou. Ale ešte lepšou správou je, že svetlá majú konečne adaptívny lúč, ktorý sa prispôsobuje okolitým podmienkam. Doteraz boli svetlá síce LED, ale mali len dve funkcie.

Vnútri sa udiali ešte zásadnejšie zmeny. Displej pred vodičom je už cez celú šírku a nie je iba v strede. Takisto vylepšeniami prešiel aj head-up displej s lepším zobrazovaním a vyšším rozlíšením. Ešte viac však môže potešiť implementácia nového systému Easy Link a najmä to, že klimatizácia je teraz úplne samostatná. Redizajnom a lepším rozdelením priestoru sa môže pochváliť aj stredová konzola.

Renault Espace - veľké zmeny prináša stredová konzola Zdroj: Renault

Espace si zachová systém natáčania zadnej nápravy 4Control, ktorý do 50 kilometrov za hodinu natočí zadnú nápravu proti smeru prednej a nad touto hranicou v rovnakom smere. Systém, ktorý však prešiel najväčším pokrokom je tempomat. Konečne podporuje zastavenie a opätovné rozbehnutie a funguje až do 160 kilometrov za hodinu.

Motory pod kapotou ostávajú ako tesne pred faceliftom. Nedávno totiž 1,6-litrové motory nahradili väčšie. TCe 225 je benzínový štvovalec s objemom 1,8 litra a výkonom 165 kW (225 k). Naftu budú reprezentovať dve verzie dvojlitrového štvorvalca. Slabší bude mať 118 kW (160 k) a silnejší 147 kW (200 k).

Renault Espace - nový systém Easy Link má väčší displej Zdroj: Renault