Nová verzia sa bude dať odlíšiť už aj pri pohľade na karosériu samotnú. Okrem veľavravného nápisu na veku batožinového priestoru za to môžu aj zelené brzdové strmene. Sú lakované rovnakým odtieňom ako tie na 918 Spyder. Neklamným znakom bude aj krytka konektoru.
V interiéri je najväčšou zmenou ukazovateľ nabitia a spotreby energie. Naviac niektoré ručičky prístrojov dostali znova ostrú zelenú farbu. V základnej výbave e-Hybridu bude aj balík Sport Chrono a aktívny podvozok.
Verzia e-Hybrid bude mať v príplatkovej výbave systém InnoDrive. Ten využíva adaptívny tempomat a hodnoty z rôznych senzorov, kombinuje ich s dátami z navigácie a upravuje radenie prevodov a spúšťanie elektromotorov na nadchádzajúce kopce a do zákrut.
Porsche Cayenne e-Hybrid 05 Zdroj: Porsche
Hlavným rozdielom od súčasných modelov však bude pohonné ústrojenstvo. Bude pozostávať z trojlitrového motora V6 a elektromotora. Celkovo budú dosahovať 340 kW (462 k) a 700 Nm. S plne nabitými batériami s kapacitou 14,1 kWh by malo veľké SUV prejsť až 44 kilometrov.
Stovku dokáže zvládnuť v priebehu 5 sekúnd. S klasickou nabíjačkou, ktorá je štandardne v aute je batéria nabitá za 7 hodín a 48 minút. Ak však nabíja príplatková nabíjačka s výkonom 7,2 kWh, tak je čas iba 2 hodiny a 18 minút. Odhadovaná cena Cayenne e-Hybrid je 97-tisíc eur.
Porsche Cayenne e-Hybrid 07 Zdroj: Porsche