Vpredu je veľkou zmenou nová maska chladiča s výraznejším vodorovným lemovaním. Je potiahnutá až do spodnej časti nárazníka, čo si vyžiadalo aj výmenu tvarov okolo hmlových svetiel. Tiež je tenšia chrómová línia obkolesujúca tento prvok.
Verzie S a SD budú mať masku s inou výplňou ako ostatné, slabšie modely. Zvyšok karosérie ostáva rovnaký, pribudli však nové farby do vzorkovníka. A tiež prichádzajú nové tvary diskov s priemerom až 18 palcov.
Základné svetlomety sú osadené halogénovými výbojkami, ale za príplatok má Mini LEDkový systém. Ten obsahuje automatické aktivovanie diaľkových svetiel, ale aj aktívne prisvecovanie do zákrut. Vizuálne Mini stále ostáva tým, čím bolo doteraz.
Mini Clubman - disky majú nové tvary Zdroj: Mini
Podvozok sa modernizáciou dostane o 10 milimetrov nižšie, čo je však jediná zmena. Motory sú rovnaké ako pred faceliftom. Výkonové spektrum benzínových agregátov začína na 75 kW (102 k) a končí pri 141 kW (192 k). Neskôr pribudne ešte verzia John Cooper Works s vyšším výkonom.
Naftové motory začnú 1,5-litrovým agregátom s výkonom 85 kW (115 k) a vrchol bude predstavovať dvojliter dosahujúci 140 kW (190 k). Okrem manuálnej šesťstupňovej prevodovky bude v ponuke aj osemstupňový automat. Štandardne bude Clubman s pohonom prednej nápravy, ale v prípade najvýkonnejších motorov bude možné zvoliť pohon všetkých kolies ALL4.
Mini Clubman - interiér nebolo treba meniť Zdroj: Mini