Nový model nazvaný Centodieci má meno vytvorené podobne ako Maserati Quattroporte či Fiat Seicento. Len prepisom číslovky na slovo. Znamená 110. Ale úplne kompletným vývojom neprešiel, lebo pod zmenenou karosériou sa skrýva znova súčasný model Chiron.

Nevznikne však len ako prototyp, bude celkovo desať kusov, pričom každý má cenovku osem miliónov eur. A pravidlo je pri kúpe, teda skôr bolo pri kúpe, také, že iba majiteľ Chironu sa môže uchádzať o miestenku a možnosť kúpy Centodieci.

Centodieci má omnoho menšiu masku chladiča ako Chiron a zmenený štýl. Dôležitým odkazom na minulosť je dierkovaný panel za kabínou, taký mala verzia EB110 Super Sport. Rovnako je aj motor viditeľný pod skleným panelom.

Bugatti Centodieci - niektoré detaily evokujú práve model EB110 Zdroj: Bugatti

Za sklom je stále rovnaký osemlitrový motor W16 so štyrmi turbami. Motor produkuje až 1 176 kW (1 600 k). To je v preklade do dynamických parametrov stovka za 2,4 sekundy, dvojstovka za 6,1 sekundy a trojstovka za 13,1 sekundy. Na trojstovke je tak Centodieci približne tak rýchlo ako niektoré autá z bežnej súčasnej produkcie na stovke.

Aj keď je cena vozidla závratná a počet obmedzený, tak sú už teraz všetky predané a ich kupci netrpezlivo čakajú na dodanie. Vôbec by nebolo prekvapením, keby v zmluve bol odsek o minimálnom trvaní vlastníctva.

Bugatti Centodieci - motor je za sklom Zdroj: Bugatti