Oba modely dostanú kompletný balík M doplnkov exteriéru. Od bežných verzií sa odlíšia najmä nárazníkmi a diskami kolies. Tiež ponúknu dve farby, ktoré budú pre M exkluzívne. Bude to červená Toronto a sivá Donington. Verzia Competition bude mať naviac čierne lišty miesto chrómových.

Do interiéru sa, samozrejme, tiež pozrel balík M doplnkov. Volant získa naviac tlačidlá M1 a M2 s červeným povrchom, bude mať aj pádla na radenie a bude obšitý kožou. Pre tieto modely M bude špecifický aj panel pred vodičom. Výraznou zmenou bude hlavica radiacej páky, tiež exkluzívne pre tieto dva modely.

To najdôležitejšie je však pod kapotou. Je tam trojlitrový radový šesťvalec s prepĺňaním. Bude dostupný v dvoch výkonových verziách. Slabšie X3 M a X4 M budú mať 353 kW (480 k) a 600 Nm. V prípade X3 M to znamená stovku za 4,2 sekundy a kombinovanú spotrebu 10,5 litra na sto kilometrov.

BMW X3 M - na volante pribudli nové dve tlačidlá

X4 M bude mať s rovnakým motorom parametre navlas rovnaké. Iné parametre ukážu autá s balíkom Competition. Ten pridáva 22 kW (30 k) a celkovo tak výkon dosiahne 375 kW (510 k). To je navlas rovnaká hodnota ako má Mercedes-AMG GLC63 S, len ten ju dosahuje z motora V8. Krútiaci moment ostáva rovnaký.

Oba modely s balíkom Competition dosiahnu stovku za 4,1 sekundy. Spotreba sa nemení. Bežne je maximálna rýchlosť obmedzená na 250 kilometrov za hodinu, ale pri priplatení balíka M Driver’s Package je posunutá na 280 pre slabšie M a na 285 kilometrov za hodinu pre M Competition.

BMW X4 M - aj kupé má rovnaký agergát