Prienik do ďalšej triedy má byť nový model Giulia. Novinka má byť náhradou za model s číslom 159, ktorý sa prestal vyrábať pred pár rokmi. Lenže od jej časov nezostal kameň na kameni a Giulia ponúkne niekoľko prevratných noviniek.
Najvýkonnejšia verzia Quadrifoglio Verde využije systém Active Aero Splitter. To znamená, že aktívne zmeny na aerodynamike prispôsobia auto kvôli prítlaku vo vyšších rýchlostiach. Tiež získala výrazne tvarované prahy, krídlo na kufri a difúzor, okolo ktorého sú postavené štyri koncovky výfuku.
Alfa Romeo Giulia - nový model má pohon zadnej nápravy Zdroj: Alfa Romeo
O interiéri sa hovorí, že v ňom nájde miesto malý volant a naozaj kvalitné materiály. Ten malý volant sa dá dosiahnuť ľahšie. Ale materiály použité na jednotlivé detaily majú zahŕňať aj karbón a pravé drevo.
Práve Giulia Quadrifoglio Verde by mohla konkurovať BMW M3. Nemecký sedan sa môže cítiť ohrozený aj vďaka agregátu inšpirovanom v stajniach Ferrari. Šesťvalec s prepĺňaním má až 375 kW (510 k), čo sú teritóriá E60 M5.
Alfa Romeo Giulia - o dobrom zvuku netreba pochybovať Zdroj: Alfa Romeo
Našťastie v Alfe usúdili, že pohon prednej nápravy je v takto veľkom a zameranom aute nevhodný. Agregát tak poháňa zadnú nápravu a rozloženie hmotnosti sa dostalo blízko ideálnemu, 50:50.