Spojené štáty americké sú naozaj krajina neobmedzených možností, čo dokazuje aj výmena motora v malom roadsteri. Zvyšovanie výkonu MX-5 kompresorom už nie je in, preto agregát páni z Flyin' Miata vymenili za niečo z domácej produkcie s dvojnásobným počtom valcov.
Už od začiatku myšlienky muselo byť jasné, že veľký motor zruší vyváženie, ktoré ponúka štvorvalec. Motor LS3 od General Motors s objemom 6,2 litra pridáva ku štandardnej hmotnosti 119 kilogramov, čo posúva rozdelenie hmotnosti medzi nápravy z 52:48 na 53,4:46,6.
Nový, transplantovaný, agregát má bežne výkon 272 kW (370 k). Lenže to nie je pri amerických agregátoch nikdy konečná cifra a v MX-5, či Miate, ako sa roadster volá v USA je vyladený až na 386 kW (525 k). S hmotnosťou 1175 kilogramov taký výkon dokáže naozaj veľmi slušne zacvičiť.
LS3 V8 je spojený s manuálnou prevodovkou T56 Termec so šiestimi stupňami a diferenciálom pochádzajúcim z Chevroletu Camaro SS. Celok je okorenený novým výfukovým systémom a za príplatok môže mať Miata karbónový kardan, výkonnejšie brzdy a ďalšie doplnky.
Mazda MX-5 V8 - karoséria nezmenila veľkosť Zdroj: Flyin' Miata
Za prestavbu si Flyin' Miata účtuje 49 995 amerických dolárov. Ale cena neobsahuje samotné auto a naladenie motora ponúka 316 kW (430 k). Pre výkon 386 kW (525 k) treba ešte doplatiť 1780 dolárov.