Zdieľanie platforiem a rôznych konštrukčných prvkov je koncernovým športom a je pochopiteľné. Deje sa tak vo všetkých triedach. Príkladom môže byť to, že Škoda Karoq schádza so Seatom Ateca z jednej výrobnej linky.

Škoda síce zatiaľ ukáže len koncept nového modelu, ale má vo zvyku dotiahnuť koncepty do sériovej produkcie. To by znamenalo spoločné riešenia s malým Seatom Arona a tiež s Volkswagenom T-Roc. Reálna podoba konceptu bude vystavená na autosalóne v Ženeve začiatkom marca.

Na náčrtoch vidno, že koncept bude lakovaný žiarivým lakom a bude stáť na obrovských, pravdepodobne dvadsaťpalcových, zliatinových diskoch. Do sériovej produkcie sa z konceptu nedostanú vyskakovacie kľúčky.

Škoda Vision X 02 Zdroj: Škoda

Dvojdielne predné svetlomety však nebudú také kontroverzné ako na ostatných SUV modeloch a už vôbec nie tak kontroverzné ako na Octavii. Vzadu automobilka nezabudla na tvar svetelného podpisu písmena C. Interiér je menej odvážny a stavia skôr na triezvych tvaroch, teda aspoň podľa náčrtu.

V Ženeve by sa mal ukázať aj inovovaný Superb, veď už je na trhu od roku 2015.

Škoda Vision X 03 Zdroj: Škoda