Najväčšími zmenami, z vizuálneho hľadiska, sú najmä prerobené nárazníky, lebo chrómu nie je nikdy dosť. Celkovo predok skončil podobne ako keby prešiel faceliftom. Predná maska je nižšia a už nie je spojená so spodnou časťou nárazníku.

Zadná časť a boky sú úplne rovnaké. Jediná a menej výrazná zmena je viditeľná na usporiadaní prvkov zadných svetiel. Kým v Európe majú viac strieborných plôch, americký model bude mať kryty takmer kompletne červené. V ponuke bude predĺžená kabína SuperCab a štvordverová DoubleCab.

Pohon v USA bude mať na starosti podobný motor ako je v štvorvalcovom Mustangu a vo Focuse RS. Bude to 2,3-litrový EcoBoost. Pre Ranger bude mať zatiaľ nešpecifikovaný výkon. Ale bude mať tiež prevodovku s automatickým radením a desiatimi prevodovými stupňami ako je v inovovanom Mustangu.

Ford Ranger 2019 05 Zdroj: Ford

Na výber bude zadokolka a štvorkolka, obe budú mať Dana Trac-Lok diferenciály a elektronickú uzávierku zadného diferenciálu. Výbava FX4 bude viac zameraná na terénne použitie ako FX2. Zodpovedajú tomu iné tlmiče a ochrana motora z hrubého plechu.

Vnútro bude mať za príplatok veľký displej s uhlopriečkou osem palcov ovládajúci systém SYNC3. Vo výbave sa tiež môže objaviť aj 4G LTE Wi-fi hotspot, či aparatúra Bang&Olufsen Play. Predné aj zadné svetlá môžu byť, za príplatok osadené LEDkami.

Ford Ranger 2019 10 Zdroj: Ford