Chevrolet Camaro sa vo svojej najnovšej, už šiestej, generácii vyberie rovnakou cestou. Základnému motoru budú stačiť štyri valce. Z dvojlitrového objemu sa pomocou turba podarilo konštruktérom dostať 205 kW (278 k) a 400 Nm. Stokilometrová rýchlosť má byť záležitosťou šiestich sekúnd, spotreba sa ustálila na necelých ôsmich litroch na diaľnici. Logicky, je najúspornejším Camarom vôbec.
Viac výkonu ponúkne úplne nový šesťvalec s usporiadaním do V a objemom 3,6 litra. Výkon 250 kW (340 k) a krútiaci moment 385 Nm prechádzajú štandardne cez šesťstupňový manuál. Za príplatok ju môže nahradiť osemstupňový automat Hydra-Matic 8L45.
Vrchol ponuky, označený ako Camaro SS, bude pod prednou kapotou schovávať 6,2-litrový motor V8. Aj v tomto prípade štandardne na krotenie 339 kW (455 k) a 617 Nm prichádza šesťstupňový manuál. Automatickú alternatívu predstavuje osemstupňová prevodovka Hydra-Matic 8L90.
Karoséria novej generácie svoj pôvod nezaprie. Strávila 350 hodín v aerodynamickom tuneli, kvôli optimalizácii obtekajúceho vzduchu. Na lepších jazdných vlastnostiach sa podpíše aj hmotnosť nižšia o 90 kilogramov.
Chevrolet Camaro - od osemvalca po štvorvalec Zdroj: Chevrolet
Podvozok pozostáva z MacPherson zavesenia vpredu a päťprvkového nezávislého zavesenia vzadu. V najvýkonnejšom Camare SS zažije premiéru aj magnetické nastavovanie tlmičov. Doteraz bolo dostupné len vo výbave ZL1. Modelový rok 2016 sa bude vyrábať v továrni v Lansingu v Michigane.