Koncept TT Clubsport Turbo vyzerá agresívnejšie, za čo môže najmä výrazné, ostro rezané rozšírenie karosérie. Predná časť je vlastne celá jedným nasávacím otvorom. Jedna časť privádza vzduch k motoru, ďalšie smerujú na brzdy kvôli chladeniu.

Zadok svojou veľkosťou pripomína superšport R8. Koncept tlačí k zemi krídlo veľkostne hodné leteckého priemyslu, len s opačným pôsobením. Zmien sa dočkal aj interiér, kde sú dve škrupinové sedadlá a vzadu bezpečnostný rám.

Najzásadnejší prvok vozidla však zostáva schovaný. Pod prednou kapotou je päťvalcový agregát TFSI spolupracujúci s manuálnou prevodovkou a pohonom všetkých kolies Quattro.

Motor s objemom 2,5 litra je prepĺňaný elektrickým turbom. Technológia sa zatiaľ tak skoro nedostane do sériovej produkcie, aj keď Audi tvrdí, že už je k tomu naozaj blízko. Komentoval to šéf vývoja Ulrich Hackenberg.

Audi TT Clubsport - hlboké sedadlá držia telo v zákrutách Zdroj: Audi

TT vážiace 1 396 kilogramov zvládne vďaka 442 kW (600 k) a 650 Nm zrýchlenie na stovku za 3,6 sekundy. Maximálna rýchlosť dosahuje 310 km/h. Elektrické turbo má omnoho rýchlejšiu reakčnú dobu ako konvenčné. Audi prehlásilo, že za 2,5 sekundy prejde TT Clubsport až 16 metrov. Konvenčné systémy zvládnu o 6 metrov menej.