Fakt, že Mustang bude v základe stáť 35 990 eur už Ford oznámil. Ale v novom cenníku už zakotvil aj kabriolet s príplatkom 5000 eur. Za automat ešte prirátajte 3500 eur. Stále sme pri štvorvalcovom EcoBooste s objemom 2,3 litra.

Najmenší motor v ponuke bude mať výkon 231 kW (314 k) a krútiaci moment 434 Nm. Najvyššie sa ručička tachometra dotkne hodnoty 233 km/h. Hovorí sa o zrýchlení na stovku za 5,8 sekundy. S manuálom vystačí v kombinovanom cykle s ôsmimi litrami benzínu. Ťažší kabriolet si vypýta o 0,2 litra viac a automat ešte plus 1,8 litra.

Výkonnejší osemvalec stojí 41 990 eur. Príplatky za verziu kabrio sú rovnaké a rovnaká je aj cenotvorba pri automate. Na rozdiel od štvorvalca má osemvalec systém Launch Control, či Line Lock umožňujúci riadený preklz zadných kolies pri zahrievaní pneumatík. Otázkou zostáva, či zahrievanie pneumatík môže trvať aj jedno celé drifterské kolo.

V8 ponúkne z päťlitrového objemu bez prepĺňania výkon 307 kW (418 k) a krútiaci moment 524 Nm. Maximálna rýchlosť 250 km/h nie je tak oslňujúca ako zrýchlenie na stovku za 4,8 sekundy a brutálny zvuk.

Ford Mustang - za kabrio sa pripláca 5000 eur Zdroj: jmr

Kombinovaná spotreba osemvalca je stanovená na 13,5 litra na sto kilometrov. S automatom potrebuje iba 12 litrov. No a kabriolet s manuálom potrebuje o deci viac, kým kabriolet s automatom o osem deci viac ako rovnako vybavené kupé.

Dodacie doby nového Mustangu sú v súčasnosti 9 až 18 mesiacov.