V prípade Clia okrem výbavových prvkov prichádza určitá zmena tvarov. V prednej časti malé auto získalo inak štrukturovaný nárazník. Kým v bežných verziách dýcha jedným otvorom, pri tejto je nárazník rozdelený tromi otvormi. V bočných si našli miesto hmlovky. Zmizli však LED pásy na denné svietenie, tie sa z masky presťahovali priamo do svetiel.

Z farieb mu najviac sedia béžová metalíza, perleťová biela a čierna. Pri takto prevedení by ostrá žltá pôsobila nemiestne. Bočný pohľad nerušia ani lišty, lebo sú lakované do farby karosérie. Difúzor vzadu zdieľa s obyčajnejšími modelmi.

Initiale Paris je však o vnútri. Dvojfarebná kombinácia sedadiel v béžovo-čiernej sa síce dá nahradiť výlučne čiernou, ale tým časť výnimočnosti stráca. Kožu dizajnéri posunuli aj na dverové výplne a časti prístrojovej dosky.

Do výbavy sa bude dať priplatiť len panoramatická strecha a náhradné koleso. Pod prednou kapotou bude základným benzínovým agregátom známy trojvalec s objemom 0,9 litra a výkonom 66 kW (90 k). Silnejšou alternatívou bude agregát 1,2 TCe s dvojspojkovým automatom EDC s 88 kW (120 k) pochádzajúci z verzie GT.

Renault Clio Initiale Paris - v ponuke bude aj prevodovka EDC Zdroj: Renault

Naftu budú reprezentovať agregáty 1,5 dCi s 66 kW (90 k) buď s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou, alebo s automatom EDC. Vo Francúzsku sa 0,9 TCe Initiale Paris bude predávať za 23 600 eur. Ďalším kandidátom na výbavu je nový Renault Espace.