Základom hybridného ústrojenstva konceptu je 1,6-litrový štvorvalec s výkonom 147 kW (200 k). Vpredu je naviac elektromotor s výkonom 80 kW (109 k) a vzadu ešte jeden dosahujúci 147 kW (200 k). Táto verzia je teda s pohonom všetkých kolies.

Celkovo je výkon 294 kW (400 k). To stačí na zrýchlenie na stovku v priebehu 4,3 sekundy. Maximum je 250 kilometrov za hodinu, pričom na elektrickú energiu sa rozbehne až na 190 kilometrov za hodinu. Kvôli vyššiemu výkonu bolo nutné prispôsobiť aj brzdovú sústavu. Tú dodáva Brembo a je schovaná za 20-palcovými zliatinovými diskami.

Avšak toto auto nie je len o výkonoch. Je to plug-in hybrid, čo znamená, že po nabití dokáže aj prejsť úsek výlučne na elektrickú energiu. Na nabitie teda dokáže zvládnuť až 50 kilometrov v elektrickom režime. Energiu uchováva v 11,8 kWh batériách.

Peugeot 508 by Peugeot Sport - zadný difúzor je funkčný Zdroj: Peugeot

Aby bol tento koncept iný od bežných kusov 508 použil Peugeot Sport prvky z karbónu. Dostal sa na kryty spätných zrkadiel, napríklad. Veľkou zmenou prešiel predný nárazník s drsnejším tvarovaním. Nový je zadný difúzor a aj sivá farba. Tá vo vzorkovníku nie je.

Celé auto je o 20 milimetrov nižšie vďaka zníženiu podvozku a auto má väčší rozchod kolies o 24 milimetrov vpredu a o 20 vzadu. Takýto model by sa mohol objaviť v budúcnosti v ponuke modelu, avšak konštruktéri znížia jeho celkový výkon na 258 kW (350 k).

Peugeot 508 by Peugeot Sport - na nabitie dá 50 kilometrov Zdroj: Peugeot