Dizajn novej generácie modelu je veľmi ovplyvnený tvarmi, ktoré automobilka použila na sedane 508. Vpredu je to zrejmé pri pohľade na svetlá s líniou potiahnutou až do nárazníka. Peugeot vybaví malý model svetlami s technológiou LED.

Peugeot 208 príde aj s verziami GT a GT Line. Tie budú mať rozšírené lemy blatníkov čiernej farby a tiež ponúknu aj ľahšie disky kolies s priemerom 17 palcov. Na jedno koleso pripadá zníženie neodpruženej hmotnosti až o 3,6 kilogramu.

Vzadu bude charakteristickým prvkom široký čierny pás spájajúci sveltá. Okrem svetelného podpisu je ďalším prvkom odkazujúcim na príbuznosť s väčším sedanom. Zaujímavá bude aj ponuka farieb v ktorej sa objavia žltá Moutarde, modrá Quasar a aj červená Elixir. Novým prvkom bude označenie modelu nad logom na maske chladiča ako pripomienka minulosti.

Peugeot 208 - okrem elektrickej verzie ponúkne benzínové a naftové agregáty Zdroj: Peugeot

Interiér sa nesie v duchu rozloženia i-Cockpit. Volant ostáva malý, ukazovatele premenené na displej sú až pod čelným sklom a v strede prístrojovej dosky je prvok karbónového typu. Displej informačno-zábavného systému je natočený na vodiča.

Model 208 ponúkne tri druhy pohonu. Bude to benzínový, naftový, ale aj elektrický. Benzínové agregáty zastrešia viaceré verzie 1,2-litrového trojvalca PureTech a nafta ponúkne niekoľko výkonov z 1,5-litrového štvorvalca BlueHDi.

Najväčšou novinkou bude elektrická verzia. Tá bude maž označenie e-208 a ponúkne výkon 100 kW (136 k). Krútiaci moment bude 260 Nm. Auto postavené na platforme e-CMP dosiahne stovku za 8,1 sekundy. Výhodou bude kapacita batérií 50 kWh, ktorá je dostatočná na 340 kilometrový dojazd podľa merania WLTP (450 km NEDC). Pri rýchlonabíjaní je na 80 percentách kapacity za 30 minút.

Peugeot 208 sa bude vyrábať v Trnave.

Peugeot 208 - i-Cockpit sa pretavil do novej formy Zdroj: Peugeot