Veľké oči a denné LED svetlá so zvislým usporiadaním krpcovi zostanú. Rovnako sa nemení nič na sklenom veku batožinového priestoru. Môže sa zdať, že zvonka autmobilka nechala všetko tak ako doposiaľ. Ono to tak aj je, len v ponuke farieb žiari nová modrá Blue Lagoon.

Najdôležitejšou zmenou tak zostáva nový systém bezpečnosti v meste. Začne brzdiť ak zaregistruje nebezpečie v nízkych rýchlostiach. Vo výbave sa objaví aj systém na varovanie pred opustením jazdného pruhu.

Portfólio Citroënu ešte predvádza jeden model, ktorý musel prejsť zmenami. S nadchádzajúcim termínom platnosti prísnejších emisných noriem sa pod drobnohľad dostal aj veľký model C5 dostupný ako sedan s konkávnym zadným oknom a ako kombi.

Po 410 tisícoch predaných kusov sa z ponuky úplne vytrácajú niektoré agregáty, aby ich nahradili tie, ktoré majú kompatibilitu aj s normou Euro 6. Okrem nich sa objavia nové disky, či hnedá farba Moka Brown. Konštruktéri do interiéru implementovali sedempalcový dotykový displej známy z ostatných modelov PSA.

Citroen C5 - zmeny nastali pod kapotou Zdroj: Citroen

Pohon budú mať na starosti iba dva naftové motory. Slabší z nich s názvom BlueHDi 150 bude mať dvojliter s výkonom 110 kW (150 k). Bude kombinovaný s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou. Silnejšia verzia dvojlitra v BlueHDi 180 dá 132 kW (180 k). Pri ňom je dostupná iba automatická šesťstupňová prevodovka s jednou spojkou. C5 s novými motormi je dostupná už teraz. S hydropneumatickým podvozkom Hydractive III+ stojí už 22 990 eur. Táto C5 je tiež poslednou možnosťou ako sa dostať k famóznemu podvozku, ktorý automobilka používa už od modelu DS z päťdesiatych rokov. Podľa dostupných informácií sa ho chce automobilka zbaviť v prospech lacnejšieho, ale rovnako komfortného systému.