Základ pre prestavbu z originálnych dielov poskytol Wrangler Rubicon v trojdverovej konfigurácii. Aj napriek zvýšeniu podvozku o 5 centimetrov ostáva auto stále použiteľné na cestách aj z hľadiska pravidiel cestnej premávky.
Veľa prvkov je čiernych, čo pôsobí naozaj kontrastne ku farbe karosérie. Žltá Hella Yella je naozaj žiarivá a nestratí sa ani v teréne. Podobný ekvivalent je poľovník v reflexnej veste. Čierne sú aj nálepky hovoriace o označení špeciálneho modelu.
Jeep Wrangler Rubicon 1941 - miesto strechy je len plachta Zdroj: Jeep
Strecha verzie je len látková, hardtop výrobca na 1941 neprezentoval. Dokonca ani nie je celá, ale iba akási natiahnutá jednoduchšia alternatíva bez bokov a zadnej časti.
Ponuka motorov je vo Wrangleroch v Európe veľmi jednoduchá. Na výber je dvojlitrový benzínový trubomotor, alebo naftový 2,2-litrový tiež štvorvalec. Na výber je buď osemstupňový automat, alebo šesťstupňový manuál.
Jednotlivé diely z verzie 1941 bude možné objednať v katalógu príslušenstva u predajcov automobilky.
Jeep Wrangler Rubicon 1941 - jednotlivé diely príslušenstva budú dostupné Zdroj: Jeep