Heico Sportiv si do svojich dielní vzal najnovšie SUV automobilky. Volvo XC90 vyzerá po zásahu ešte športovejšie a agresívnejšie ako pri použití fabrického balíka R-Design. Predný spodný spojler nárazníka je potiahnutý viac k zemi, čo zhoršuje prejazdné schopnosti SUV.
Keď by predný nárazník, prahy a zadný nárazník nezvládali zabiť všetky terénne snahy konštruktérov, prídu na pomoc obrovské zliatinové disky. Heico Sportiv ponúka buď 22, alebo 23 palcov. Aj napriek väčšiemu priemeru sú, podľa vyjadrení úpravcu, až o 15 percent ľahšie ako originálne.
Menšie disky z ponuky sú obuté do pneumatík s rozmerom 285/35 R22 a väčšie držia pneumatiky Continental ContiSportContact 5P s 315/25 R23. Rozmery prezrádzajú, že niektoré cesty s tradičnými slovenskými bojovníkmi proti mikrospánku (jamami) nebudú vhodné na bezproblémové použitie.
Upravené XC90 môže byť odeté do matnej fólie. Vzadu spod nárazníku vykúkajú príplatkové koncovky nového výfukového systému. V ponuke bude aj systém Selected Sound. Má za úlohu doladiť zvuk agregátov cez reproduktory, aby zneli ako V8.
Heico Sportiv Volvo XC90 - štyri koncovky výfuku dopĺňa elektronické vylepšenie zvuku cez reproduktory Zdroj: Heico Sportiv
Heico Sportiv má už teraz v ponuke balíky zvyšujúce výkon pre viacero pohonných jednotiek. Okrem najvýkonnejšieho benzínu T6 sa nájde program aj pre slabší T5 a naftové D4 a D5. Úpravca ponúkne aj znižujúci podvozok, čo značí, že sa problémom stanú aj poľné cesty.
Úpravca zatiaľ stavil na počítačové vizualizácie, kým dokončí prvý reálny kus.