Preto sa netreba čudovať, že svojho programu sa dočkala aj veľká trieda V. Základom premeny exteriéru je balík aerodynamických doplnkov pozostávajúci so zmenených nárazníkov. Otázne je prečo Brabus namontoval do predného nárazníka ďalšie LED pásy na denné svietenie, keď na to sú normálne segmenty v LED hlavných reflektoroch.

Pod zadným nárazníkom s imitáciou difúzora sa prezentujú až štyri koncovky výfuku. Véčko môže stáť na zliatinových diskoch Brabus Monoblock s priemerom 18, či 19 palcov. Svetlá výška znížená o 15-25 milimetrov na prvý pohľad do očí biť nebude.

Interiér upraveného veľkopriestorového vozidla získalo čalúnenie kvalitnou kožou a alcantarou. Obloženia sú buď z dreva, alebo z karbónu. Hliník sa dostal na pedále, na kolíky zamykania dverí a aj na podsvietené lišty dverí.

V prípade záujmu vie Brabus zabezpečiť aj multimediálny balík doplnkov. Ten obsahuje najmä 15,6-palcový displej pre zadných pasažierov. Na ne je pripojený systém Apple TV, prehrávač Blu-Ray a aj prijímač vysielania DVB-T.

Brabus V250 BlueTec - vzadu môže byť zábava aj vďaka displeju Zdroj: Brabus

Osemvalec pod kapotou nie je, ale verzia V250 BlueTec napne nové svaly vďaka modulu PowerXtra D4. Z pôvodných hodnôt 140 kW (190 k) a 440 Nm sa stane 173 kW (234 k) a 510 Nm. Zrýchlenie sa skráti o 0,6 sekundy na 8,8 sekundy a k maximu 206 km/h pribudnú ešte 4 km/h.