Creta má byť globálnym modelom postavený na základe štruktúry nazvanej HIVE, ktorá má byť zároveň robustná a ľahká. Pevnosť má byť prínosom k bezpešnosti. Nový model sa dá prirovnať k identickému čínskemu ix25, ktorý ale tamojší trh neopustil.
Súčasť dizjanového štýlu Fluidic Scuplture 2.0 prináša šesťuholníkovú masku, či ostré tvary bokov. Malý crossover nebude technologickou veľmocou, LED predné svetlá sa naň nedostanú, budú mu stačiť šošovkové svetlomety. Jediné LED budú na denné svietenie. Do zákrut mu prisvietia hmlové reflektory.
V interiéri indického špeciálu bude dotykový päťpalcový displej ovládajúci multimédiá. Systém bude mať zabudované úložisko s veľkosťou 1 GB. Napojený bude na šesť reproduktorov. Rovnaký počet bude aj airbagov.
Do ponuky sa dostane s tromi motormi. Jeden bude spaľovať benzín a dva naftu. Benzínový štvorvalec s objemom 1,6 litra Dual VTVT príde s výkonom 90 kW (122 k). Spojenie bude výlučne so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou.
Hyundai Creta - malý crossover je veľkostne pri Suzuki Vitara Zdroj: Hyundai
Naftu bude na spodnej pozícii reprezentovať agregát 1,4 CRDi, o ktorom Hyundai zatiaľ neprezradil žiadne ďalšie špecifikácie, ale dá sa očakávať výkon 66 kW (90 k). Výkonnejší 1,6 CRDi ponúkne až 94 kW (128 k) a bude ho možné kombinovať aj s automatickou prevodovkou.
Po indickom trhu sa Creta dostane aj na ďalšie svetové trhy ako globálny model.