Nová verzia bude mať označenie e-tron 50 quattro. Oproti 55 quattro bude mať znížený výkon. Miesto 300 kW (408 k) bude mať len 230 kW (313 k). Zníženie výkonu je aj pri nabíjaní. Z pôvodného maximálneho nabíjacieho výkonu 150 kW zostalo len 120 kW.
Menší výkon nabíjania by znamenal dlhšie nabíjanie, ale aj to automobilka vyriešila. Nabíjanie sa drasticky nepredĺži, lebo kapacita batérií klesla. Z pôvodných 95 kWh na 71 kWh. Tým sa znížil aj celkový dojazd. Podľa WLTP prejde nová verzia na nabitie 299 kilometrov, teda o 117 kilometrov menej ako výkonnejšia alternatíva.
Audi e-tron 50 quattro - celkový dojazd je 299 kilometrov Zdroj: Audi
Nižší výkon logicky znamená aj slabšie dynamické parametre. Audi e-tron 50 quattro sa na stovku dostane za rovných sedem sekúnd. Maximálna rýchlosť sa dostala na 190 kilometrov za hodinu. Pohon všetkých kolies bude zachovaný a bude realizovaný dvoma elektromotormi.
Cena bude určite nižšia, aj keď automobilka nezverejnila presné informácie. Prvé predstavené Audi e-tron 55 quattro stojí od 81 400 eur. So slabšou verziou sa Audi dostane určite celkom blízko hranici 70-tisíc eur.
Audi e-tron 50 quattro - interiér sa nelíši Zdroj: Audi