Na úprave motora spolupracovala britská Kia s Hyundai Motor Europe a technickým centrom v Rüsselheime v Nemecku. Zmenili sa sviečky, filter K&N, výfukové potrubie Milltek Sport so štyrmi koncovkami a bez katalyzátorov. Kvôli zameraniu bolo nutné zväčšiť aj chladič prevodovky.
Upravený motor produkuje miesto pôvodných 272 kW (370 k) a 510 Nm až 315 kW (428 k) a 560 Nm. Aby to auto zvládalo, má aj nové 19-palcové zliatinové disky s okruhovo zameranými pneumatikami Pirelli Trofeo R.
Kým štandardné tlmiče ostávajú, pružiny dodáva Eibach zo setu Pro. Stabilizátory sú tiež pevnejšie ako na sériovom modeli. Vzadu ostali štandardné brzdy a vpredu sú šesťpiestikové s väčšími kotúčmi od Bremba.
Kia Stinger GT420 - bude jazdiť na okruhoch Zdroj: Kia
Kvôli zlepšeniu pomeru hmotnosti a výkonu sa stratila väčšina dielov interiéru. Zadné sedadlá sú preč, zvuková izolácia tiež. Spolu s výfukom Milltek to robí zmenenú zvukovú kulisu. Miesto strešného okna je len holý plech.
Z prevádzkovej hmotnosti ubudlo 150 kilogramov aj napriek tomu, že miesto interiérových prvkov pribudol do zadu ochranný rám. Ten okrem bezpečnostnej funkcie pomáha aj tuhosti karosérie.
Tento konkrétny kus má zaujímavú históriu. Je to jeden z predprodukčných kusov, ktoré sa objavili v reláciách Top Gear a The Grand Tour. Po testoch mal byť zničený, ale Kia v Británii mu nachystala iný osud, je z neho Stinger GT420.
Kia Stinger GT420 - rám pridal nielen bezpečnosť Zdroj: Kia