Posledná generácia dodávok s názvami Ducato, Jumper a Boxer začala púť v roku 2006. K trojici sa pripojil po akvizícii Chrysleru Fiatom aj Ram ProMaster. Americká verzia žije vlastným životom, pretože sa vyrába v Mexiku.

Európske modely v tomto roku prechádzajú faceliftom. Prichádza presne po ôsmych rokoch. To je presne životný cyklus osobných áut. Pri úžitkových je výrazne dlhší, čo dokazujú aj konkurenčné modely.

Najvýraznejšou zmenou pri všetkých troch dodávkach je už na prvý pohľad predná časť. Svetlá už nebudú obrovské, zasahujúce skoro až po čelné sklo. Vyzerajú o poznanie užšie a tým úžitkové auto získalo rafinovanejší vzhľad. Naviac majú integrované LED denné svietenie.

Spolu so svetlami sa musel zmeniť tvar kapoty a najmä nárazníka. Ten získal oblé tvary. Pre odlíšenie jednotliví výrobcovia použili vlastné, teda prispôsobené masky chladiča. Fiat použil svoje logo v strede, Peugeot pridal malý nápis na vrchu masky a Citroën šiel do chrómových líšt po celej šírke. Ešte treba pripomenúť zmenené zadné svetlá. Tvar ostal, ale rozloženie vyzerá inak.

Fiat Ducato facelift - tvar sa mení bez zmeny využiteľnosti Zdroj: Fiat

Vnútro dodávok vyzerá príjemnejšie ako doteraz, veď využíva aj prvky ako 5-palcový displej navigácie zobrazujúci obraz z parkovacej kamery, či pripojenie USB. Po príplatku za prvky ako automatická klimatizácia a spomenutý displej získa interiér úplne iný charakter cez klavírny lak okolo nových prvkov.

Rozloženie motorov ostane rovnaké ako doteraz, ale systém Start-stop zníži spotrebu až o 15 percent. Kým Francúzi zdieľajú agregáty, Fiat siahol radšej do svojich zásob a do zásob koncernového Iveca.