Vpredu automobilka použila aj nové svetlá predchádzajúce do mriežky chladiča. Zadné svetlá sú po modernizácii kompletne z LEDiek a aj ich tvar prešiel retušami. Interiér získal najmä pozdĺžne nastaviteľnú lakťovú opierku.
Omnoho zásadnejšie vylepšenia sa schovávajú pred zrakom pod prednou kapotou. Úplne nový agregát i-DTEC s objemom 1,6 litra, spaľujúci naftu patrí do série motorov Earth Dreams Technology. Napriek nízkemu objemu ponúkne výkon 118 kW (160 k) a krútiaci moment 350 Nm.
Za vysoký výkon môžu dve turbá. Motor je štandardne kombinovaný s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou. Za príplatok ju môže nahradiť deväťstupňový automat. Emisie sa s deviatimi stupňami znížili až o 20 percent oproti päťstupňovému predchodcovi. Silný motor využije pohon všetkých kolies.
Pohon predných kolies obstará agregát s rovnakým objemom, ale výkonom 88 kW (120 k). Benzínovú ponuku bude zachraňovať dvojliter i-VTEC s výkonom 114 kW (155 k).
Honda CR-V - nový dotykový systém multimédií Zdroj: Honda
Honda CR-V ponúkne ako prvá aj nový systém nazvaný i-ACC. Je rozšírením adaptívneho tempomatu (ACC). Systém stráži, na ktorej strane cesty sa vozidlo nachádza a predvída kolíziu až 5 sekúnd predtým ako k nej dôjde. Ak teda auto z vedľajšieho pruhu začne nečakaný manéver, i-ACC jemne pribrzdí a upozorní vodiča prečo. Potom sa zvýši intenzita spomalenia, aby zostala zachovaná bezpečná vzdialenosť od ostatných vozidiel. Prediktívny tempomat sa objaví v príplatkovej výbave Hondy CR-V pre rok 2015. Bude kombinovateľný s výbavou Executive.