Pôvodná verzia s výkonom 362 kW (492 k) zvládla stovku za 3,7 sekundy a maximum, čo s ním kto išiel bolo 257 km/h. Logicky nová verzia posunie tieto parametre ešte ďalej, aj keď automobilka neupresnila aké reálne sú.
Aj kapota nového modelu bude ukrývať motor zo športového modelu. Ale V6 s objemom 3,8 litrami a dvoma turbami v novom Juke-R 2.0 odovzdá až 442 kW (600 k) a nemenej ohurujúcich 652 Nm. Zrýchlenie sa dostane určite bližšie k trom sekundám.
Tvary druhej generácie jedného z najšialenejších áut sú odvodené od modernizovanej verzie. Ale od základných modelov bežne dostupných u dílerov sa bude líšiť predným nárazníkom s otvormi privádzajúcimi vzduch ku drakovi schovanom pod prednou kapotou.
Zadný nárazník s nápadným difúzorom je z karbónu. LED zadné svetlá sú bez zmien prevzaté z modernizovaného modelu. Karbón Nissan použil aj na prahové nadstavce vizuálne spájajúce predný a zadný nárazník.
Nissan Juke-R 2 - rozdiel generácii je jasný Zdroj: Nissan
Automobilka zatiaľ o Juke-R 2.0 hovorí iba ako o koncepte. Ale aj prvá verzia ním mala byť. Vtedy však Nissan vyrobil 20 kusov ako naozaj malú sériu. Jeden kus stál zhruba pol milióna eur. Takže ani s dvojkou malosériová výroba nie je úplne stratená.